Enerji Topları (Raw Truffles)





Merhabaaaa diye açayım bu tarifi de :) Tekrar şekersiz, unsuz, yağsız bir atıştırmalıkla karşınızdayım. Her yerde görüyordum, denedim, çok güzel oldular, çok kolay oldular.. Miktar vermeyeceğim, ne kadar meyve koyarsanız o kadar çok çıkar. Ben 5 kuru incir, 10 hurma, 2 kuru erik kullandım, 10 adet top çıktı. Hem de 5 dakikada yapabilirsiniz. Meyveler kayısı, üzüm vs. ile çeşitlendirilebilir. Bana sorarsanız karışıma taze meyve ve fıstık ezmesi ilavesi de çok iyi gider.

Kahvenin yanına.. ooh, mis :)

Malzemeler

  • Kuru incir
  • Hurma
  • Kuru erik
  • Fıstık
  • Ceviz
  • Badem
  • 3-4 damla limon

Süs için:

  • Hindistan cevizi
  • Çiğdem içi
  • Kakao
  • Tarçın
  • Susam

Yapılışı

Kuru meyveleri sıcak suda 5 dk bekletin. Cevizleri, fıstıkları ve bademleri ufalayın. Meyveleri rondoya koyun limonu ekleyin , rondodan geçirin. Top şeklinde yuvarlayın ve süsleyin.

Afiyetto!






Yorumlar